"All hope is gone"

Vi ska inte fira midsommar idag så säger bara glad midsommar till er andra som gör det haha.
Sitter just nu ock lyssnar på Alter Bridge. AB III skivan är GRYM!

Jag och mamma har packat idag. Så packningen är i stort sätt klar. Ska lägga i lite småsaker bara. Jag tycker att det nästan är för mycket och mamma tycker att det är för lite så det är väl antaligen lagom?
Mitt handbagage kommer väga så jävla mycket, det är rätt mycket saker.. Men nu får det vara så!

Jag älskar att ha på mig strumpor. Det är det bästa jag vet......
Därför har jag med mig.. Ganska många hehe.


Kommentarer
Postat av: rebecka

hur kan du älska strumpor? De är fruktansvärda att ha på sig ju! ;) haha

2011-06-24 @ 21:12:21
URL: http://rebeckaeliasson.blogg.se/
Postat av: rebecka

sv: barfota är ju det bästa som finns! :D haha

2011-06-24 @ 22:39:32
URL: http://rebeckaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback